Brezplačna dostava na Poljsko od 200 PLN. Brezplačna dostava v PL od 200 PLN Dostava v 24 urah Cenovno ugodno mednarodno pošiljanje Na trgu od leta 2005 Blog Pomoč Kategorije Proizvajalci MENU Blog Nakupovalni voziček

Vaša košarica je prazna!

Pogoji in določila

Ti pogoji določajo splošne pogoje, pravila in način uporabe spletne platforme, ki vključuje spletno trgovino pod naslednjimi spletnimi naslovi: mz-store.si, mz-store.co.uk, mz-store.de, mz-store.it, mz-store.at, mz-store.es (v nadaljnjem besedilu: spletna trgovina), ter pogoje za zagotavljanje brezplačnih elektronskih storitev družbe MZ-STORE spółka akcyjna.

1. SPLOŠNE DOLOČBE

1.1 Lastnik spletne trgovine mz-store je delniška družba MZ-STORE s sedežem v Redi, Ulica Kamila Norwida 47 (84-240), vpisana v Poslovni register državnega sodnega registra, ki ga vodi Okrožno sodišče Gdańsk-Północ v Gdansku, 8. gospodarski oddelek državnega sodnega registra, pod številko 0000877266, ki ima NIP: 5862363341 in številko REGON: 387876117, z osnovnim kapitalom v višini 5 000 000,00 PLN, ki je v celoti plačan (v nadaljevanju: MZ-STORE).

1.2 Spletna trgovina mz-store je platforma, ki jo upravlja njen lastnik (podrobnosti v poglavju 1.1 teh splošnih pogojev).

1.3 Ta pravila so namenjena potrošnikom in podjetnikom, ki uporabljajo spletno trgovino.

1.4 Opredelitve pojmov:

1.4.1 Osebni podatki- vse informacije o fizični osebi, ki je identificirana ali določljiva na podlagi enega ali več dejavnikov, značilnih za fizično, fiziološko, genetsko, duševno, ekonomsko, kulturno ali družbeno identiteto, vključno z IP naprave, podatki o lokaciji, internetnim identifikatorjem ter informacijami, zbranimi s piškotki in drugo podobno tehnologijo.

1.4.2 Delovni dnevi - pomeni delovne dni od ponedeljka do petka, razen državnih praznikov.

1.4.3 Dostava - pomeni dejansko dejanje dostave blaga, navedenega v naročilu, stranki.

1.4.4 Dobavitelj - pomeni subjekt, ki fizično izvede Dobavo Blaga:

1.4.4.1. kurirsko podjetje (kurir),

1.4.4.2. poljska pošta ali drug javni operater,

1.4.4.3. InPost sp. z o.o.

1.4.5. Registracijski obrazec - elektronska storitev pomeni obrazec, ki je na voljo na spletnem mestu in omogoča vzpostavitev kupčevega računa.

1.4.6. Obrazec za naročilo - elektronska storitev, je interaktivni obrazec, ki je na voljo na spletnem mestu in omogoča oddajo naročila, zlasti z dodajanjem Blaga v elektronsko košarico in določitvijo pogojev Prodajne pogodbe, vključno z načinom dostave in plačila.

1.4.7. Geslo - pomeni zaporedje črk, digitalnih ali drugih znakov, ki jih kupec izbere med registracijo v spletni trgovini.

1.4.8. Kupec - pomeni fizično osebo s popolno poslovno sposobnostjo in starejšo od 18 let, pravno osebo ali organizacijsko enoto brez pravne osebnosti, ki ji je pravna sposobnost podeljena z zakonom, v korist katere se lahko v skladu s temi Splošnimi pogoji in veljavno zakonodajo opravljajo storitve v elektronski obliki in/ali ki je s Prodajalcem sklenila ali namerava skleniti Prodajno pogodbo. Kupec je uvoznik blaga, uvoženega iz tretje države (zunaj Evropske unije) na ozemlje Evropske unije, blaga, poslanega iz Evropske unije v tretje države, in blaga, poslanega iz ene tretje države v drugo tretjo državo.

1.4.9. Potrošnik - pomeni fizično osebo, ki opravlja pravni posel, ki ni neposredno povezan z njeno gospodarsko ali poklicno dejavnostjo.

1.4.10. Strankin račun - elektronska storitev, pomeni račun, ki ga MZ-STOREp vodi za stranko pod enoličnim imenom (Login) in je zbirka virov v sistemu IKT, kjer so shranjeni podatki stranke in informacije o njenih dejanjih v okviru spletne trgovine.

1.4.11. Newsletter - elektronska storitev, ki jo MZ-STORE zagotavlja po elektronski pošti, pri čemer lahko Stranka od MZ-STORE po elektronski pošti občasno prejema sporočila v zvezi z MZ-STORE in njenimi poslovnimi partnerji, Spletno trgovino, vključno z informacijami o ponudbah, promocijah in novostih v Spletni trgovini.

1.4.12.Podjetnik - fizična oseba, pravna oseba ali organizacijska enota brez pravne osebnosti, ki kupuje Blago v Spletni trgovini v okviru poslovne ali poklicne dejavnosti; v primeru fizične osebe pa fizična oseba, ki kupuje Blago v Spletni trgovini za namen, ki je neposredno povezan z njeno poslovno dejavnostjo, kadar iz vsebine pogodbe izhaja, da ima zanjo poklicni značaj, ki izhaja zlasti iz predmeta njene poslovne dejavnosti, ki je na voljo na podlagi predpisov o centralnem registru in informacijah o poslovanju.

1.4.13.Podjetnik na pravicah Potrošnika - fizična oseba, ki kupuje Blago preko Spletne trgovine za namen, ki je neposredno povezan z njeno poslovno dejavnostjo, kadar iz vsebine pogodbe izhaja, da zanjo nima profesionalne narave, ki izhaja zlasti iz predmeta njene poslovne dejavnosti, dostopne na podlagi predpisov o Centralnem registru in informacijah o poslovanju.

1.4.14.Predprodaja - pomeni predstavitev vsebine s strani prodajalca, ki predstavlja vabilo k oddaji ponudb s strani kupca in se nanaša na blago, ki še ni bilo izdelano ali na katerega prodajalec čaka na dobavo.

1.4.15. Splošni pogoji poslovanja - pomeni ta dokument.

1.4.16. Registracija -pomeni dejansko dejanje, izvedeno na način, določen v Pogojih poslovanja, ki je potrebno, da kupec lahko uporablja vse funkcionalnosti spletne trgovine.

1.4.17. Spletna trgovina - spletna platforma, ki jo upravlja MZ-STORE na spodaj navedenih naslovih in katere namen je povezovanje Prodajalcev in Kupcev:

1.4.17.1. https:// mz-store.com

1.4.17.2. https://mz-store.si,

1.4.17.3. https://mz-store.co.uk,

1.4.17.4. https://mz-store.it,

1.4.17.5. https://mz-store.de,

1.4.17.6. https:/mz-store.es,

1.4.17.7. https://mz-store.at.

1.4.18. Delniška družba MZ-STORE (tudi MZ-STORE S.A. ali MZ-STORE ) - s sedežem v Redi na ul. Cypriana Kamila Norwida 47 (84-240), vpisana v register podjetnikov državnega sodnega registra, ki ga vodi Okrožno sodišče Gdańsk-Północ v Gdansku, 8. gospodarski oddelek državnega sodnega registra, pod številko 0000877266, s številko NIP: 5862363341 in številko REGON: 387876117, z osnovnim kapitalom 5.000.000,00 PLN, ki je v celoti vplačan, in ki ji pripadajo pravice do spletne platforme. Vloga družbe MZ-STORE S.A. je, da na platformi omogoči funkcionalnost (tržnico), s pomočjo katere lahko stranki (prodajalec in kupec) skleneta prodajno pogodbo.

1.4.19. Prodajalec - MZ-STORE ali partner MZ-STORE, ki ponuja svoje Blago za prodajo v spletni trgovini. Podatki, ki identificirajo Prodajalca, so vključeni v opis Blaga na Spletni strani. Če prodajalec ni naveden v opisu Blaga, je prodajalec MZ-STORE.

1.4.20. Spletno mesto - pomeni spletno mesto, v okviru katerega MZ-STORE upravlja Spletno trgovino, ki deluje na naslednjih spletnih naslovih: mz-store.si, mz-store.co.uk, mz-store.de, mzstore.it, mz-store.at, mz-store.es.

1.4.21. Blago - pomeni izdelek iz prodajalčeve ponudbe, ki je na voljo prek spletnega mesta.

1.4.22. Živilsko blago - pomeni vsako snov ali izdelek, predelan, delno predelan ali nepredelan, ki je namenjen za prehrano ljudi ali za katerega se lahko pričakuje, da ga bodo ljudje zaužili.

1.4.23. Prodajna pogodba - pomeni prodajno pogodbo, sklenjeno v elektronski obliki v skladu s splošnimi pogoji med kupcem in prodajalcem.

1.4.24. Elektronska storitev - storitev, ki jo MZ-trgovina zagotavlja Kupcu v elektronski obliki preko Spletne trgovine. 1.4.25. Prodaja - prodaja pomeni prodajo Blaga, ki ga Prodajalec označi po znižani ceni, zaradi lastnosti Blaga (npr. bližajoči se rok uporabe).

1.4.25.Objavljanje mnenj - elektronska storitev objavljanja mnenj obsega omogočanje strankam, da objavijo individualne in subjektivne izjave (objave) v zvezi z naročenim Blagom.

1.4.26. Naročilo- strankina izjava volje, oddana prek obrazca za naročilo, katere namen je neposredno skleniti prodajno pogodbo za Blago s Prodajalcem.

1.5. MZ-STORE ima pravice do Spletne trgovine, vključno z avtorskimi pravicami, pravicami intelektualne lastnine na svojem imenu, spletni domeni, Spletni strani ter vzorcih, obrazcih, logotipih, objavljenih na Spletni strani (razen logotipov in fotografij, predstavljenih na Spletni strani za namen predstavitve Blaga, katerih avtorske pravice pripadajo tretjim osebam), ki pripadajo MZ-STORE, njihova uporaba pa se lahko izvaja le na način in v skladu s Pogoji.

1.6 Ti Pogoji so kupcem na voljo na spletnih straneh mz-store.si, mz-store.co.uk, mz-store.de, mz-store.it, mz-store.at, mz-store.es ter jih lahko kadar koli prenesejo in natisnejo.

2. ELEKTRONSKE STORITVE V SPLETNI TRGOVINI

2.1 V spletni trgovini so na voljo naslednje elektronske storitve: V spletni trgovini so na voljo naslednje storitve: uporabniški račun, obrazec za naročilo, objava pregledov in novice.

2.2 Račun stranke - Elektronska storitev Račun stranke je na voljo samo registriranim strankam. Registracija ni potrebna za oddajo naročil v spletni trgovini.

2.3 Za registracijo mora Kupec izpolniti obrazec za registracijo, ki ga MZ-STORE da na voljo na spletnem mestu, in izpolnjen obrazec za registracijo elektronsko poslati MZ-STORE z izbiro polja "Registracija". Med postopkom registracije si Kupec določi individualno geslo.

2.4 Račun Stranke za elektronske storitve se zagotavlja brezplačno za nedoločen čas. Stranka lahko kadar koli in brez navedbe razloga izbriše račun (odstop od računa stranke), tako da MZ-STORE pošlje ustrezno zahtevo po elektronski pošti na naslednji naslov: office@mzstore.pl.

2.5 MZ-STORE bo Strankin račun izbrisal takoj, v vsakem primeru pa najkasneje v 14 (štirinajstih) dneh od zahteve.

2.6 Po oddaji izpolnjenega registracijskega obrazca bo stranka po elektronski pošti na elektronski naslov, ki ga je navedla v registracijskem obrazcu, takoj prejela potrditev registracije s strani MZ-STORE. V tem trenutku je sklenjena elektronska pogodba o vodenju Strankinega računa, Stranka pa pridobi možnost dostopa do svojega Strankinega računa in spreminjanja podatkov, ki jih je navedla ob registraciji, razen Prijave.

2.7 Stranka si mora po najboljših močeh prizadevati za zaupnost gesla in ga ne sme dati na voljo tretjim osebam. Če obstajajo okoliščine, ki kažejo na sum, da je Geslo v posesti nepooblaščene osebe, je Stranka dolžna o tem nemudoma obvestiti MZSTORE z uporabo razpoložljivih komunikacijskih sredstev. V takem primeru mora stranka nemudoma spremeniti geslo z uporabo ustreznih funkcij v okviru strankinega računa.

2.8 Naročilnica - uporaba naročilnice se začne, ko Stranka doda prvo Blago v elektronsko košarico v spletni trgovini. Naročilo je oddano, ko je obrazec za naročilo izpolnjen in Stranka na spletni strani Spletne trgovine klikne na polje "Naročilo".

2.9 Elektronska storitev Obrazca za naročilo je brezplačna in je enkratna ter preneha, ko je naročilo oddano prek nje ali ko Stranka prej preneha oddajati naročilo prek nje.

2.10. Objava recenzije - Kupec ima možnost prostovoljne in brezplačne objave recenzije o Blagu, kupljenem v Spletni trgovini. Izključno od Kupca je odvisno, ali se bo odločil za oddajo recenzije.

2.11. Ne glede na možnost objave recenzije na spletnem mestu Spletne trgovine s pomočjo storitve elektronske objave recenzij lahko Kupec po opravljenem nakupu v Spletni trgovini in prejemu Blaga prek izbranega portala za recenzije po elektronski pošti prejme zahtevo za njegovo oceno in oceno zadovoljstva. V primeru takšne ocene MZ-STORE obdela in posreduje naslednje podatke ustreznim partnerjem:

2.11.1 Kontaktni podatki - tj. e-poštni naslov, ki je bil uporabljen za pošiljanje povabila k podaji mnenja;

2.11.2 podatke o naročenem blagu, ki je predmet mnenja.

2.12. Mnenja lahko objavi samo kupec, ki je opravil nakup v spletni trgovini.

2.13. Za objavo mnenja je prepovedano sklepati fiktivne/ navidezne prodajne pogodbe. Avtor recenzije prav tako ne sme biti prodajalec sam ali njegovi zaposleni, ne glede na podlago zaposlitve.

2.14. Uporaba elektronske storitve za objavo mnenj ne sme biti uporabljena za nezakonite dejavnosti, zlasti za dejavnosti, ki predstavljajo dejanje nelojalne konkurence proti prodajalcu, ali dejavnosti, ki kršijo osebnostne pravice, pravice intelektualne lastnine ali druge pravice prodajalca ali tretjih oseb.

2.15. Izdana recenzija se lahko kadar koli odstrani na zahtevo njenega avtorja, poslano na MZSTORE ali na portal za recenzije - odvisno od tega, kje je stranka objavila recenzijo (mnenje).

2.16. MZ-STORE ne preverja mnenj, ki jih Kupci dodajo prek obrazca za objavo mnenja, v smislu, ali mnenje prihaja od Kupca, ki je kupil Blago ali uporabil Blago.

2.17. Pri uporabi elektronskih storitev Kupec ni upravičen do:

2.17.1. objavljati osebnih podatkov tretjih oseb in razširjati slik tretjih oseb brez zakonsko zahtevanega dovoljenja ali privolitve tretje osebe,

2.17.2. nalaganja vsebin oglaševalske in/ali promocijske narave,

2.17.3. poleg tega je strankam prepovedano nalaganje vsebin, ki bi lahko zlasti

2.17.3.1. objaviti v slabi veri, npr. z namenom kršitve osebnostnih pravic tretjih oseb,

2.17.3.2. kršiti katere koli pravice tretjih oseb, vključno s tistimi, ki so povezane z varstvom avtorskih in sorodnih pravic, varstvom pravic industrijske lastnine, poslovnih skrivnosti ali tistimi, ki so povezane z obveznostmi zaupnosti,

2.17.3.3. so žaljive narave ali predstavljajo grožnjo, namenjeno drugim osebam, ali vsebujejo besedišče, ki krši dobro moralo (npr. z uporabo vulgarizmov ali izrazov, ki običajno veljajo za žaljive),

2.17.3.4. je v nasprotju z interesi družbe MZ-STORE ali partnerjev družbe MZ-STORE (prodajalcev),

2.17.3.5. kako drugače kršijo določbe splošnih pogojev, dobre običaje, določbe veljavne zakonodaje, družbene norme ali običaje.

2.18. Družba MZ-STORE ima pravico odstraniti vse vsebine, ki niso v skladu s temi Pogoji uporabe.

2.19. Novičke - MZ-STORE jih pošilja vsem strankam, ki so se nanje prijavile.

2.20. Elektronska storitev pošiljanja novic je za nedoločen čas na voljo brezplačno. Stranka se lahko kadar koli in brez navedbe razloga odjavi od prejemanja Novic (preklic prejemanja Novic), tako da pošlje ustrezno zahtevo družbi MZ-STORE po elektronski pošti na naslednji naslov: office@mz-store.si.

2.21. Minimalne tehnične zahteve za uporabo spletnega mesta so:

2.21.1. dostop do interneta,

2.21.2. dostop do aktivne elektronske pošte,

2.21.3. dostop do spletnega brskalnika vsaj Internet Explorer 8 ali Chrome 16 ali FireFox 10 ali Opera 11 ali Safari 5 ali novejšega, z omogočenim Javascriptom, ki sprejema piškotke, in internetno povezavo vsaj 256 kbit/s. Spletna stran trgovine je optimizirana za najmanjšo ločljivost zaslona 1024x768 slikovnih pik.

2.22. Zagotavljanje nezakonitih vsebin in uporaba spletne trgovine, spletnega mesta ali elektronskih storitev, ki jih zagotavlja MZ-STORE, na način, ki je v nasprotju z zakonom, dobro moralo, na način, ki krši osebnostne pravice tretjih oseb ali zakonite interese MZ-STORE ali partnerjev MZ-STORE (prodajalcev), je prepovedano.

2.23. Kupec je upravičen uporabljati sredstva spletne trgovine samo za lastno uporabo. Uporaba virov in funkcij Spletne trgovine ni dovoljena za namene komercialne dejavnosti Stranke ali takšne, ki bi kršila interese MZ-STORE ali partnerjev MZ-STORE.

2.24. MZ-STORE opozarja, da lahko javna narava interneta in uporaba storitev, ki se zagotavljajo elektronsko, vključujeta tveganje pridobivanja in spreminjanja podatkov strank s strani nepooblaščenih oseb, zato morajo stranke uporabljati ustrezna tehnična sredstva za zmanjšanje omenjenih tveganj. Zlasti naj uporabljajo protivirusno programsko opremo in programsko opremo za zaščito identitete za zaščito identitete oseb, ki uporabljajo internet. MZ-STORE od stranke nikoli ne zahteva, da ji v kakršni koli obliki posreduje geslo.

2.25. MZ-STORE si pridržuje pravico, da začasno ali trajno prekine zagotavljanje posameznih funkcionalnosti spletne trgovine zaradi potrebe po vzdrževanju, pregledu ali razširitvi tehnične baze, če to ne vpliva na pravice stranke.

2.26. MZ-STORE na zahtevo stranke obvesti stranko o posebnih tveganjih, povezanih z uporabo elektronsko zagotovljenih storitev, ter o funkciji in namenu programske opreme ali podatkov, ki niso sestavni del vsebine storitve in jih MZ-STORE vnese v sistem IKT, ki ga uporablja stranka.

2.27 Pritožbe v zvezi z elektronskimi storitvami lahko stranka vloži v elektronski obliki na naslov MZ-STORE:office@mz-store.si. Pravilno oddana pritožba v zvezi z Elektronskimi storitvami mora vsebovati vsaj naslednje podatke:

2.27.1. oznako stranke,

2.27.2. predmet pritožbe,

2.27.3. okoliščine, ki utemeljujejo pritožbo.

2.28. MZ-STORE na pritožbo glede Elektronske storitve odgovori v enaki obliki, kot je bila pritožba vložena, tj. pisno ali elektronsko - takoj, najpozneje pa v 14 koledarskih dneh od dneva prejema popolne pritožbe. MZ-STORE stranko nemudoma obvesti o morebitnih pomanjkljivostih v pritožbi in jo seznani, kako lahko pritožbo dopolni.

3 POGOJI ZA SKLEPANJE PRODAJNIH POGODB

3.1 Informacije o Blagu, ki so navedene na Spletni strani, ne predstavljajo ponudbe v smislu Civilnega zakonika, temveč le povabilo k oddaji ponudb za sklenitev Prodajne pogodbe za Blago.

3.2 Kupec lahko v spletni trgovini oddaja naročila 7 (sedem) dni na teden in 24 (štiriindvajset) ur na dan prek obrazca za naročilo, ki je na voljo na spletni strani.

3.3 Kupec ima možnost oddati naročilo na spletnem mestu z uporabo obrazca za naročilo. Za oddajo naročila mora imeti stranka dostop do aktivne elektronske pošte.

3.4 Stranka odda naročilo v spletni trgovini v skladu z določbo 2.8.

3.5. Po oddaji naročila bo kupec od prodajalca prejel potrdilo o sprejemu naročila na elektronski naslov, ki ga je kupec navedel v obrazcu za naročilo. Potrdilo o sprejemu naročila je prodajalčeva izjava o sprejemu ponudbe iz točke 3.1. zgoraj.

3.6 Prodajna pogodba se šteje za sklenjeno v trenutku, ko Kupec prejme elektronsko sporočilo s potrditvijo sprejema Naročila v izvršitev.

3.7. Ob oddaji naročila, vključno s trenutkom, ko Kupec izrazi voljo, da ga Prodajna pogodba zavezuje, je Kupec na spletni strani obveščen o skupni ceni naročenega Blaga, vključno z davkom, ter stroških dostave (vključno s stroški prevoza, dostave in poštnih storitev) in drugih stroških, in če višine teh stroškov ni mogoče določiti - o obveznosti njihovega plačila.

3.8 Kadar MZ-STORE na Spletni strani sporoči znižanje cene Blaga, MZ-STORE poleg informacije o znižani ceni objavi tudi informacijo o najnižji ceni za to Blago, ki je veljala v obdobju 30 dni pred uvedbo znižanja. Če je predmet na voljo za prodajo za obdobje, krajše od 30 dni, MZ-STORE poleg informacije o znižani ceni objavi tudi informacijo o najnižji ceni za ta predmet, ki je veljala v obdobju od datuma začetka objave informacij o prodaji predmeta v spletni trgovini do datuma uvedbe znižanja tega predmeta. V primeru Blaga, ki je podvrženo hitri obrabi, če ne veljajo roki, navedeni v zgornjih stavkih, MZ-TRgovina ob informaciji o znižani ceni prikaže ceno pred prvo uporabo znižanja.

3.9 V razdelku "PRODAJA" se prodaja blago: 3.9.1. s pretečenim rokom uporabe; 3.9.2. podvrženo naravnim procesom pečenja ali 3.9.3. s poškodovano embalažo. Navedeno blago ni predmet reklamacije glede tistih lastnosti blaga ali napak blaga, o katerih je bil kupec obveščen pred nakupom. Informacije o lastnostih blaga so navedene v njegovem opisu. Blago, ki se prodaja po ugodni ceni, ima enake lastnosti kot izdelki brez cene in je primerno za porabo v skladu z opisom proizvajalca.

3.10. Predprodaja- blago, označeno kot blago, ki je na voljo za predprodajo, je premierno blago. Za rezervacijo takšnega Blaga mora kupec izpolniti naročilnico in vplačati predplačilo. Sedem dni pred predvidenim datumom odpreme Blaga bo Kupcu poslano obvestilo, da je naročilo pripravljeno za obdelavo. Če naročenega Blaga ne boste plačali ali naročenega Naročila ne boste prevzeli, bo polog izgubljen. Zgoraj navedeno ne izključuje drugih prodajalčevih pravic, določenih v Splošnih pogojih, zlasti v zvezi z obveznostjo odprave škode. Če iz razlogov, na katere prodajalec ne more vplivati, blago, rezervirano v predprodaji, ni na voljo na načrtovani datum izdaje, se kupcu vrne plačani polog.

4. PLAČILO BLAGA

4.1 Kupec lahko izbere naslednje oblike plačila za naročeno blago:

4.1.1. Bančno nakazilo - v tem primeru se blago kupcu odpošlje, ko je plačilo nakazano na prodajalčev bančni račun,

4.1.2. Dobavnica - v tem primeru se Blago pošlje Kupcu po zaključku naročila. Kupec plača pristojbino kurirju ob prejemu pošiljke z Blagom. Informacije o razpoložljivih oblikah plačila so vidne ob oddaji naročila. Možnost plačila po povzetju je lahko onemogočena:

4.1.2.1. v primeru uvoženega Blaga,

4.1.2.2. v primeru, da Stranka oddaja nadaljnja Naročila po neuspešnem prevzemu,

4.1.2.3. za določeno Blago ali glede na vrednost Naročila.

4.1.3. z bančnim nakazilom ali plačilom s kartico prek zunanjega plačilnega sistema PayU, ki ga upravlja družba PayU S.A. s sedežem v Poznanu - v tem primeru se Blago pošlje Kupcu, ko Prodajalec iz sistema PayU prejme informacijo, da je Kupec izvedel plačilo,

5. IMPORT

5.1 Obveznost plačila carinskih dajatev ob nakupu Blaga, ki je dobavljeno iz držav zunaj Evropske unije ali s krajem dostave zunaj Evropske unije, je na strani Kupca. Prodajalec nima vpliva na višino teh dajatev, saj jih izračuna lokalni carinski urad zadevne države. Prodajalec priporoča, da pred naročilom Blaga, ki bo dostavljeno v posamezno državo, preverite carinske dajatve, ki veljajo v tej državi. Prodajalec ni odgovoren za plačilo carinskih dajatev. Če kupec ne plača carinskih dajatev ali ne prevzame naročila in je naročilo pozneje vrnjeno prodajalcu, ima prodajalec pravico od kupca zahtevati vse stroške, ki jih je bil prisiljen plačati.

6. DOSTAVA BLAGA

6.1 Dostava blaga kupcu je odplačna, razen če je v prodajni pogodbi določeno drugače. Stroški dostave Blaga (vključno s stroški prevoza, dostave in poštnimi stroški) bodo Kupcu navedeni med oddajo Naročila, vključno s trenutkom, ko Kupec izrazi željo, da ga Prodajna pogodba zavezuje. V primeru uvoženega blaga je stranka odgovorna, da preveri carinske stopnje, ki veljajo v njeni državi. Na Poljskem lahko carinske stopnje za blago, uvoženo iz tretjih držav (zunaj Evropske unije), preverite na spletni strani https://ext-isztar4.mf.gov.pl/taryfa_celna/.

6.2 V zvezi z blagom, naročenim iz tretjih držav (iz držav zunaj Evropske unije), mora stranka kot uvoznik blaga opraviti vse carinske formalnosti za prejem pošiljke.

6.3 Izpustitev Blaga se opravi z dostavo Blaga Dobavitelju ali prevzemom Blaga s strani Naročnika ali Potrošnika v skladu z Incoterms EXW.

6.4 Lastništvo Blaga preide na Naročnika ali Potrošnika z izročitvijo.

6.5 Tveganje naključne izgube ali poškodbe Blaga preide na Naročnika ali Potrošnika ob dostavi Blaga.

6.6 Naročilo se šteje za pravilno izpolnjeno, ko prispe na naslov, ki ga je navedla Stranka, ali, v primeru neizpolnjevanja Strankinih carinskih obveznosti, ko Blago prispe na ustrezni carinski urad, ki mu pripada naslov, ki ga je Stranka navedla ob oddaji naročila.

6.7 Kupec je kot uvoznik Blaga dolžan pred odločitvijo za nakup uvoženega Blaga preveriti, ali je Blago dovoljeno za prodajo v državi, v kateri bo opravljena dobava. Informacije v zvezi s tem lahko pridobi pri lokalnih upravnih organih ali carinskih uradih. Če zgoraj navedena obveznost ni izpolnjena, prodajalec ni odgovoren za nezmožnost dobave Blaga kupcu.

6.8 Rok dobave Blaga je:

6.8.1. do 14 koledarskih dni za domače pošiljke (Blago, poslano iz skladišča iz Poljske);

6.8.2. do 30 koledarskih dni v primeru pošiljk znotraj držav EU (Blago, poslano iz skladišča v EU);

6.8.3. do 60 koledarskih dni v primeru mednarodnih pošiljk (Blago, poslano iz skladišča v državi zunaj EU). Obveščamo vas, da je od 1. 1. 2021 zaradi izstopa Združenega kraljestva iz Evropske unije za Blago, poslano iz skladišč iz Združenega kraljestva (skrajšano UK), predviden daljši čas dostave.

6.9 Čas Dostave se v primeru predplačil računa od trenutka, ko je plačilo nakazano na prodajalčev račun, oziroma po tem, ko prodajalec od obdelovalca plačila prejme informacijo, da je bilo kupčevo plačilo obdelano. V primeru prevzemov se rok dobave šteje od datuma, ko prodajalec potrdi prejem naročila.

6.10. Naročeno blago se z izbranim načinom dostave dostavi na naslov prebivališča/lokacije ali drug izbrani naslov na Poljskem ali v drugi državi, kot je navedeno v naročilu. Če kupec kot način dostave izbere podjetje InPost Paczkomaty Sp. z o.o. s sedežem v Krakovu, je naslov dostave naslov paketomata, ki ga kupec izbere ob oddaji naročila. Podrobni pogoji dostave naročila, izvedenega prek kurirskega podjetja, so določeni v pravilih izvajanja storitev, objavljenih na spletnih straneh ponudnikov. Pri izbiri dostave po kurirski službi je priporočljivo, da pripravite odbitni znesek za plačilo dostave. Kurir ni dolžan nositi denarja za izročitev in poravnavo drobiža. Obveznost plačila je na strani stranke.

6.11. Če se čas dostave podaljša preko časa, določenega v točki 6.8. Splošnih pogojev, lahko naročnik prekliče naročilo.

6.12. Na dan odpreme Blaga Kupcu se na elektronski naslov Kupca pošlje informacija, ki potrjuje odpremo s strani Prodajalca.

6.13. Ob oddaji naročila ima vsako Blago dodatno informacijo o skladišču za skladiščenje. V opisu je navedeno, ali je Blago "X" na zalogi v PL, v skladišču v EU ali uvoženo neposredno iz tretje države (npr. Velika Britanija - UK).

6.14. Ob prevzemu Blaga mora kupec pregledati dostavljeno pošiljko v času in na način, ki je običajen za pošiljke določene vrste, v prisotnosti dobaviteljevega zaposlenega.

6.15.Naročnik ima pravico zahtevati od zaposlenega pri dobavitelju, da v primeru izgube ali poškodbe pošiljke napiše ustrezen zapisnik.

6.16. Prodajalec mora pošiljki, ki je predmet dobave, po volji naročnika priložiti potrdilo o prejemu ali račun DDV, ki zajema dobavljeno blago.

6.17. Če Naročila ni mogoče pravilno in pravočasno dostaviti po krivdi Kupca (napačen naslov, zavrnitev prevzema), lahko Prodajalec od Kupca zahteva povračilo škode, ki mu je nastala s pošiljanjem pošiljke, ki je ni prejel.

6.18. Ne glede na prodajalčeve pravice iz odstavka 6.17 ima prodajalec ob vrnitvi pošiljke prodajalcu pravico odstopiti od pogodbe v 30 dneh od datuma prejema vrnjene pošiljke.

6.19. Ne glede na pravico iz odstavka 6.18 se lahko pošiljka ponovno pošlje kupcu, potem ko kupec na prodajalčev račun plača celotno naročilo skupaj s stroški ponovne pošiljanja pošiljke.

6.20. Prodajalec ne realizira pošiljk v poštne nabiralnike in vojaške baze.

7. PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE

7.1 Potrošnik lahko brez navedbe razloga odstopi od prodajne pogodbe v 14 koledarskih dneh od dneva, ko potrošnik ali tretja oseba, ki jo je navedel potrošnik in ki ni dobavitelj, prevzame blago.

7.2 Potrošnik lahko brez navedbe razloga odstopi od pogodbe o opravljanju elektronskih storitev v 14 koledarskih dneh od dneva sklenitve pogodbe.

7.3 Potrošnik nima pravice odstopiti od pogodbe v primerih, navedenih v 38. členu Zakona o pravicah potrošnikov z dne 30. maja 2014 (Ur. l. 2014, št. 827 s spremembami), zlasti če je predmet prodaje Blago, ki se hitro pokvari ali ima kratek rok trajanja, ali če je predmet prodaje Blago, dobavljeno v zaprti embalaži, ki je zaradi varovanja zdravja ali higienskih razlogov po odprtju embalaže ni mogoče vrniti, če je bila embalaža odprta po dostavi. Opomba: zgoraj navedeno pomeni, da v zvezi z Blagom, ki je razvrščeno med živila, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, ko je bil izdelek odprt.

7.4 Za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe mora potrošnik prodajalca o svoji odločitvi, da odstopi od pogodbe, obvestiti z nedvoumno izjavo (na primer s pismom, poslanim po pošti, telefaksu ali elektronski pošti).

7.5 Potrošnik lahko uporabi vzorčni obrazec za odstop od pogodbe, vendar to ni obvezno.

7.6 Potrošnik lahko obrazec za odstop od pogodbe ali katero koli drugo nedvoumno izjavo izpolni in pošlje tudi elektronsko prek naslednjih spletnih strani: mz-store.si, musclezone.pl, mz-store.co.uk, mz-store.de, mz-store.it, mz-store.at, mz-store.es. Če potrošnik uporabi to možnost, prodajalec potrošniku na trajnem nosilcu podatkov (na primer po elektronski pošti) nemudoma pošlje potrdilo o prejemu obvestila o odstopu.

7.7 Vzorec obrazca za odstop od pogodbe je na voljo za prenos na tej povezavi.

7.8 Za spoštovanje roka za odstop od pogodbe zadostuje, da potrošnik pošlje informacije o uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe pred iztekom roka za odstop od pogodbe.

7.9 V primeru odstopa od pogodbe prodajalec povrne vsa plačila, ki jih je prejel od potrošnika, vključno s stroški dostave izdelka (razen dodatnih stroškov, ki nastanejo zaradi načina dostave, ki ga je izbral potrošnik in ni najcenejši običajni način dostave, ki ga je ponudil prodajalec), in sicer takoj in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dne, ko je bil prodajalec obveščen o potrošnikovi odločitvi za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe. Prodajalec vrne plačilo z enakimi plačilnimi sredstvi, kot jih je potrošnik uporabil pri prvotni transakciji, razen če se potrošnik izrecno strinja z drugačno rešitvijo, ki jo predlaga prodajalec; v nobenem primeru potrošnik v zvezi s tem vračilom ne nosi nobenih stroškov.

7.10. Prodajalec lahko zadrži povračilo, dokler ne prejme blaga ali dokler ne predloži dokazila o vračilu, karkoli se zgodi prej.

7.11. Blago je treba vrniti ali izročiti prodajalcu na naslov: Na naslovu: Cypriana Kamila Norwida 47, 84-240 Reda. Blago je treba poslati nazaj takoj, v vsakem primeru pa najpozneje v 14 dneh od dneva, ko je potrošnik obvestil prodajalca o odstopu od pogodbe. Rok je upoštevan, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka.

7.12. V primeru odstopa od pogodbe nosi potrošnik neposredno stroške vračila Blaga.

7.13. V primeru delnega odstopa od pogodbe in vračila dela naročenih izdelkov s strani Potrošnika bo Prodajalec vrnil denar le za vrnjene izdelke, vrnjeni znesek pa se dodatno zmanjša za stroške pošiljanja, če je Potrošnik v naročilu pridobil brezplačno pošiljanje ali popust na stroške pošiljanja, vrnjeni izdelki pa bodo zmanjšali znesek naročila na znesek, ki ni upravičen do takšnega popusta.

7.14. Potrošnik je odgovoren za vsako zmanjšanje vrednosti blaga, ki je posledica uporabe blaga, razen tiste, ki je bila potrebna za ugotovitev narave, značilnosti in delovanja blaga.

7.15. Določbe iz te točke 7 Splošnih pogojev, ki se nanašajo na Potrošnika, se od 1. januarja 2021 in za pogodbe, sklenjene od tega datuma, uporabljajo tudi za Potrošnika, ki je fizična oseba in sklepa pogodbo, ki je neposredno povezana z njegovo poslovno dejavnostjo, kadar iz vsebine te pogodbe izhaja, da za to osebo nima poklicne narave, ki izhaja zlasti iz predmeta njegove poslovne dejavnosti, ki je na voljo na podlagi določb o Centralnem registru in podatkih o poslovanju.

8 PRITOŽBA

8.1 Vse pritožbe v zvezi z nabavljenim Blagom, vključno s pritožbami glede poteka naročila, je treba poslati po elektronski pošti na naslednji naslov:office@mz-store.si.

8.2 V primeru odkritja napake je treba pomanjkljivo Blago poslati nazaj na naslov: MZ-Store S.A. Cypriana Kamila Norwida 47 Street, 84-240 Reda. Vrnitev okvarjenega blaga za kupce s poljskim naslovom se izvede na stroške prodajalca prek kurirske družbe DHL ali InPost. Kupec ima možnost naročiti prevzem pošiljke ob primernem času. Za stranke iz drugih držav na naslov: Cypriana Kamila Norwida 47, 84-240 Reda in podajo reklamacijsko obvestilo v skladu s točko 8.1, ki mora vsebovati vsaj naslednje podatke:

8.2.1. navedbo kupca in naročila,

8.2.2. predmet pritožbe,

8.2.3. okoliščine, ki utemeljujejo pritožbo.

8.3. Reklamacijo glede neskladnosti pošiljke z računom ali naročilnico ter reklamacijo glede poškodb pošiljke med prevozom je treba vložiti takoj po prejemu pošiljke. Priporočljivo je, da kupec prodajalcu skupaj z reklamacijo predloži: zapisnik o poškodbah pošiljke, sestavljen v prisotnosti kurirja, in fotografije (z datumskim žigom) navedene neskladnosti, kar bo prodajalcu omogočilo pozitivno obravnavo reklamacije.

8.4 Reklamacijo glede stanja paketa, prejetega v paketomatu družbe InPost sp. z o.o., je treba vložiti z uporabo ustrezne možnosti v paketomatu, pri čemer je treba paket nemudoma odložiti nazaj v paketomat in ga pustiti na razpolago družbi InPost sp. z o.o.. Obrazec za reklamacijo bo poslan na elektronski naslov stranke. Izpolniti ga je treba v 14 dneh in ga odobriti, kar je enakovredno vložitvi reklamacije. Če stranka tega ne bo storila, bo paket poslan nazaj pošiljatelju. Reklamacije za napake ali poškodbe paketa, ki niso bile vidne ob prejemu, je mogoče vložiti najpozneje v 7 dneh po prejemu. V tem primeru se je treba z reklamiranim paketom odpraviti v poslovalnico družbe InPost in v poslovalnici sestaviti zapisnik o škodi.

8.5 Če se zaradi priznanja reklamacije v zvezi z dostavo isto naročilo naročniku pošlje drugič in dobavitelj hkrati dostavi "izgubljeno" prvo pošiljko, mora naročnik eno pošiljko poslati nazaj na naslov: Kamila Norwida 47, 84-240 Reda. Stroške vračila pošiljke nosi prodajalec. Druga možnost je, da kupec obdrži drugo pošiljko pod pogojem, da zanjo opravi plačilo.

8.6 Prodajalec bo na reklamacijo blaga odgovoril v enaki obliki, v kakršni je bila reklamacija vložena, takoj, najpozneje v 14 koledarskih dneh od datuma prejema popolne reklamacije. Prodajalec kupca nemudoma obvesti o morebitnih pomanjkljivostih v reklamaciji in mu sporoči, kako lahko reklamacijo dopolni.

9. IZVENSODNI NAČINI REŠEVANJA SPOROV

9.1 Po neučinkovitem izčrpanju pritožbenih postopkov in po pridobitvi soglasja prodajalca lahko potrošnik uporabi izvensodne načine reševanja pritožb in preiskovanja reklamacij. Informacije o pravilih dostopa do teh postopkov so na voljo na spletni strani Urada za konkurenco in varstvo potrošnikov na naslovu http://www.uokik.gov.pl.

10. PRAVILNIK O PIŠKOTKIH

10.1 MZ-STORE uporablja mehanizem datotek "piškotkov", ki jih MZ-STORE shrani na trdi disk končne naprave, ki uporablja Spletno mesto, vključno z uporabo Spletnega mesta s strani Potrošnikov.

10.2 Uporaba piškotkov je namenjena pravilnemu delovanju spletnih strani na končnih napravah, ki uporabljajo spletne strani. Ta mehanizem ne poškoduje končne naprave in ne povzroča sprememb konfiguracije v končnih napravah ali v programski opremi, nameščeni na teh napravah. "Piškotki" niso namenjeni identifikaciji uporabnikov spletnih mest.

10.3 MZ-STORE uporablja mehanizem "piškotkov", da bi:

10.3.1. si zapomni informacije o končnih napravah uporabnikov Spletnih mest, vključno s strankami,

10.3.2. preverjanje in razvoj svoje ponudbe,

10.3.3. statistične.

10.4 Uporabnik spletnega mesta ima možnost, da nastavi brskalnik tako, da blokira določene vrste "piškotkov" in drugih tehnologij, na primer tako, da določi, da bodo dovoljeni le tisti, ki so potrebni za pravilen prikaz spletnega mesta. Večina brskalnikov privzeto omogoča uporabo vseh "piškotkov", vendar lahko uporabnik spletišča te nastavitve kadar koli spremeni, prav tako pa lahko izbriše že nameščene "piškotke". Vsak brskalnik to omogoča z eno od možnosti, ki so na voljo v nastavitvah ali nastavitvah.

10.5 Spletno mesto je mogoče uporabljati tudi v tako imenovanem načinu incognito, ki blokira zbiranje podatkov o vašem obisku spletnega mesta.

10.6 Uporaba spletnega mesta brez spremembe nastavitev brskalnika, tj. s privzetim sprejemanjem piškotkov in podobnih tehnologij, pomeni privolitev v njihovo uporabo za zgoraj navedene namene. Upravljavec pridobljenih informacij ne uporablja za namene trženja.

10.7 Na naših spletnih mestih tretje osebe v obliki piškotkov in drugih podobnih tehnologij v vašo končno napravo (npr. računalnik, pametni telefon) namestijo informacije in dostopajo do njih. To so naši zaupanja vredni partnerji, s katerimi nenehno sodelujemo, da bi oglase na naših in njihovih spletnih mestih ter storitve, ki jih zagotavljamo mi in naši zaupanja vredni partnerji, prilagodili vašim potrebam in interesom. Takšni zaupanja vredni partnerji so subjekti v kapitalski skupini Wirtualna Polska. Podrobnosti o tem, kako družba Wirtualna Polska obdeluje vaše podatke, najdete v Pravilniku o zasebnosti družbe Wirtualna Polska.

.CookieDeclaration{background: #eee;padding: 5px 20px;}

11. OSEBNI PODATKI

11.1 V skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu fizičnih oseb pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov), Uradni list EU L 119/1 z dne 4. 5. 2016 [RODO], in v skladu z določbami Zakona o varstvu osebnih podatkov z dne 10. maja 2018. (Uradni list 2018, št. 1000, s spremembami) vas obveščamo, da:

11.1.1 Upravljavec vaših osebnih podatkov je delniška družba MZ-STORE s sedežem v Redi na naslovu Cypriana Kamila Norwida 47 (84-240), vpisana v register podjetnikov Državnega sodnega registra, ki ga vodi Okrožno sodišče Gdańsk-Północ v Gdansku, 8. gospodarski oddelek Državnega sodnega registra pod številko 0000877266, s številko NIP: 5862363341 in številko REGON: 387876117, z osnovnim kapitalom 5.000.000,00 PLN. Upravitelja lahko kontaktirate: s pismom na zgoraj navedeni naslov ali po elektronski pošti: office@mz-store.si

11.1.2 Vaši osebni podatki se obdelujejo na podlagi naslednjih predpisov in za naslednji namen:

- za zagotavljanje Elektronskih storitev v smislu dajanja na voljo strankam in drugim osebam vsebine, zbrane na Spletnih mestih - v tem primeru je pravna podlaga za obdelavo nujnost obdelave za izvajanje pogodbe (člen 6.1.b RODO);

- za zagotavljanje storitev, povezanih z vzdrževanjem in upravljanjem računa stranke ter izvajanjem prodajne pogodbe in naročila - v tem primeru je pravna podlaga za obdelavo nujnost obdelave za izvajanje pogodbe (člen 6(1)(b) RODO), v zvezi z neobvezno posredovanimi podatki pa je pravna podlaga za obdelavo privolitev (člen 6(1)(a) RODO)

- za obdelavo nakupov, opravljenih brez registracije računa stranke - v tem primeru je pravna podlaga za obdelavo nujnost obdelave za izvajanje pogodbe (člen 6(1)(b) RODO);

- zaradi izpolnjevanja zakonskih obveznosti, ki jih ima upravitelj, zlasti tistih, ki izhajajo iz davčnih in računovodskih predpisov - pravna podlaga za obdelavo je zakonska obveznost (člen 6(1)(c) RODO);

- za obravnavo pritožb - v tem primeru je pravna podlaga za obdelavo nujnost obdelave za izvajanje pogodbe (člen 6(1)(b) RODO);

- v analitične in statistične namene - v tem primeru je pravna podlaga za obdelavo zakoniti interes upravitelja (člen 6(1)(f) RODO), ki vključuje izvajanje analiz dejavnosti uporabnikov spletnega mesta in njihovih želja, da bi izboljšali uporabljene funkcionalnosti in zagotovljene storitve;

- za morebitno vzpostavitev in uveljavljanje ali obrambo pred zahtevki - pravna podlaga za obdelavo je zakoniti interes upravitelja (člen 6(1)(f) RODO), ki je v varstvu njegovih pravic;

- za namene trženja upravitelja in drugih subjektov, zlasti v zvezi s predstavitvijo vedenjskega oglaševanja na podlagi danega soglasja (člen 6(1)(a) RODO).

11.2 Vaši osebni podatki se obdelujejo za namene, pojasnjene v tej določbi 11, predvsem za izpolnjevanje naročil ter za zagotavljanje, prilagajanje, razvoj in varnost elektronskih storitev, ki se zagotavljajo prek spletnih strani. V skladu s tem obdelujemo vaše osebne podatke, kot so vaše ime, telefonska številka, številka stranke, domači naslov (ali drug naslov, naveden kot naslov za dostavo), IP ali elektronski naslov. Vse informacije, ki ne omogočajo (tudi v kombinaciji z drugimi informacijami) vaše identifikacije, se štejejo za neosebne podatke. Neosebni podatki se imenujejo tudi anonimni podatki. Če so vaši osebni podatki združeni z anonimnimi podatki, se vsi podatki v takšnem paketu obravnavajo kot osebni podatki. Splošno pravilo: če od vas zahtevamo posredovanje določenih osebnih podatkov, lahko našo zahtevo seveda zavrnete. Od vas je odvisno, katere podatke nam boste posredovali. Verjetno pa vam v takem primeru ne bomo mogli omogočiti izbranih Elektronskih storitev ali izvajanja Prodajne pogodbe (ali vam ne bodo na voljo na optimalen način). Na primer, naročila ne moremo dostaviti brez naslova za dostavo. Če so v zvezi z določeno Elektronsko storitvijo ali Prodajno pogodbo zahtevani le nekateri podatki (obvezni podatki), vas bomo o tem obvestili, npr. tako, da bomo takšno polje označili z *.

11.3 Trajanje obdelave osebnih podatkov s strani Upravljavca je odvisno od vrste Elektronske storitve ali izhaja iz Prodajne pogodbe in namena obdelave. Praviloma se Osebni podatki obdelujejo za čas trajanja zagotavljanja Elektronske storitve ali izvajanja Prodajne pogodbe, do preklica danega soglasja ali do učinkovitega ugovora zoper obdelavo Osebnih podatkov v primerih, ko je pravna podlaga za obdelavo Osebnih podatkov zakoniti interes Upravljavca. Obdobje obdelave Osebnih podatkov se lahko podaljša v primerih, ko je obdelava potrebna za vzpostavitev in uveljavljanje ali obrambo pred morebitnimi zahtevki, nato pa le v primeru in obsegu, ki ga zahteva zakon. Po koncu obdobja obdelave se osebni podatki nepovratno izbrišejo ali anonimizirajo.

11.4 Vaši Osebni podatki se lahko razkrijejo zunanjim strankam, zlasti kurirjem, carinskim agencijam, marketinškim agencijam, ponudnikom storitev IT, ki jim oddamo obdelavo Osebnih podatkov. Podatki se razkrijejo tudi zunanjim prodajalcem, ki ponujajo blago na spletnem mestu v okviru funkcionalnosti tržnice. Ti subjekti obdelujejo osebne podatke na podlagi pogodbe z nami in le v skladu z našimi navodili ter v obsegu, ki ga navedemo. V primeru pritožbe se lahko vaši osebni podatki posredujejo prodajalcu, distributerju izdelkov, proizvajalcu ali garantu, odvisno od Blaga, ki je predmet pritožbe. Če imamo vaše soglasje, lahko vaše osebne podatke posredujemo tudi drugim subjektom za njihove lastne namene, vključno z nameni trženja. Z vašim soglasjem lahko vaše osebne podatke v obsegu, ki je potreben za izvedbo Prodajne pogodbe, posredujemo tretjim osebam, ki izvajajo spletna plačila, če izberete to vrsto plačila prek katerega od plačilnih sistemov. Prenos se nanaša na osebne podatke, ki so potrebni za izvedbo plačila. Izbira določene vrste plačila pomeni soglasje za prenos podatkov upravljavcu plačila.

11.5 V zvezi z vašimi osebnimi podatki imate pravico do:

* od upravljavca zahtevati informacije ali vpogled v svoje osebne podatke ter prejeti kopijo svojih osebnih podatkov (15. člen RODO);

* od upravljavca zahtevati, da popravi ali spremeni vaše osebne podatke (člen 16 RODO) - v zvezi z zahtevo za popravek podatkov, ko opazite, da so podatki nepravilni ali nepopolni;

* od upravljavca zahtevati izbris osebnih podatkov (člen 17 RODO);

* zahtevati prenos osebnih podatkov - na tej podlagi, če se podatki obdelujejo v zvezi s prodajno pogodbo ali danim soglasjem, upravitelj izda osebne podatke, ki jih je posredoval posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, v računalniško berljivi obliki; prav tako je mogoče zahtevati, da se podatki pošljejo drugemu subjektu - vendar pod pogojem, da v zvezi s tem obstajajo tehnične možnosti tako na strani upravitelja kot tega drugega subjekta;

* od upravljavca zahtevati omejitev obdelave (člen 18 RODO) - npr. če opazite, da so vaši osebni podatki netočni, lahko zahtevate, da se obdelava vaših osebnih podatkov omeji za določeno obdobje, da lahko preverimo točnost teh podatkov;

* vložite pritožbo v zvezi z obdelavo vaših osebnih podatkov s strani upravljavca pri predsedniku organa za varstvo osebnih podatkov. Če ste podali soglasje za obdelavo vaših osebnih podatkov, vas obveščamo, da lahko podano soglasje kadar koli prekličete, in sicer pisno na naslov upravljavca ali po elektronski pošti na naslov: office@mzstore.pl, pri čemer preklic soglasja ne vpliva na zakonitost obdelave, ki je bila izvedena na podlagi soglasja pred njegovim preklicem.

11.6 Posredovanje osebnih podatkov je na splošno prostovoljno, če tega ne storite, pa vam to prepreči, da bi odgovorili na poizvedbo ali sklenili in izvajali pogodbo z upravljavcem.

11.7 Neposredno trženje (novice, elektronska pošta, telefon in sporočila SMS). Če nam boste dali soglasje, bomo lahko vaše osebne podatke uporabili za pošiljanje trženjskih ponudb, ki so na voljo v spletni trgovini, glasila, ankete in vabila - po elektronski pošti, SMS ali telefonu, odvisno od obsega vašega soglasja. Osebni podatki, ki nam jih na ta način posredujete, se lahko posredujejo tretjim podjetjem izključno za namene zagotavljanja teh storitev za nas, ki marketinškim agencijam in tehničnim dobaviteljem omogočajo distribucijo digitalnega in tiskanega gradiva za neposredno trženje. Vaših osebnih podatkov ne bomo nikoli posredovali za namene trženja, jih prodali ali izmenjali z drugimi strankami izven zgoraj opisanih namenov, razen če ste za tako izmenjavo podali zavestno soglasje. Svoje soglasje za obdelavo osebnih podatkov za namene neposrednega trženja imate pravico kadar koli preklicati. Ko umaknete soglasje za obdelavo Osebnih podatkov za namene neposrednega trženja, vam ne bomo mogli več pošiljati ponudb za neposredno trženje ali informacij, ki so vam bile prej poslane na podlagi vašega soglasja za obdelavo Osebnih podatkov. Prejemanje gradiv za neposredno trženje lahko odjavite na naslednji način:

11.7.1. tako, da uredite nastavitve svojega računa stranke - odkljukate ustrezna soglasja v razdelku;

11.7.2. tako, da svojo zahtevo pošljete po elektronski pošti na naslov:office@mz-store.si.

11.8 V procesu zagotavljanja storitev neposrednega trženja sprejemamo odločitve na avtomatiziran način na podlagi podatkov, ki jih imamo o vas in ki opredeljujejo vaše želje (na primer zgodovina vaših nakupov). Na podlagi teh podatkov vam dodelimo osebni profil, ki je pomemben za to, da vam lahko ponudimo naše storitve ali storitve naših partnerjev in višino popustov, ki vam jih lahko odobrimo. Te odločitve se sprejemajo samodejno na podlagi statističnih analiz. Odločitve, sprejete na ta avtomatiziran način, vplivajo na izbiro storitev, ki vam jih ponujamo, in izdelkov, za katere menimo, da bi vas lahko zanimali.

11.9 Avtomatizirano sprejemanje odločitev za namene neposrednega trženja temelji na vašem soglasju.

11.10. Če se ne strinjate z našo tako opravljeno oceno, lahko vložite pritožbo prek naslednjih komunikacijskih kanalov:

11.10.1. osebno ali po pošti na naslov: 11.10.2: MZ-STORE S.A., 47 Cypriana Kamila Norwida Street, 84-240 Reda ali po elektronski pošti: office@mz-store.si.

11.10.2. po telefonu: + 48 510 054 085

Prosimo, da nam posredujete informacije, ki po vašem mnenju upravičujejo netočnost naše ocene. Za takšne informacije vas lahko zaprosimo tudi pozneje.

11.11. Imamo pravico do preverjanja točnosti podatkov, ki ste jih navedli ob registraciji v spletni trgovini - če ugotovimo, da podatki niso točni, imamo pravico izbrisati vaš račun, potem ko vam pošljemo elektronsko sporočilo, v katerem vas obvestimo, da bo vaš račun izbrisan zaradi neresničnosti podatkov.

11.12. Osebne podatke lahko posredujemo tudi prejemnikom, ki se nahajajo zunaj Evropskega gospodarskega prostora v tako imenovanih tretjih državah. V tem primeru pred prenosom podatkov zagotovimo, da je pri prejemniku vzpostavljena ustrezna raven varstva podatkov (npr. na podlagi sklepa Komisije EU, ki za zadevno državo razglaša ustrezno raven varstva, ali sporazuma s prejemnikom o t. i. standardnih pogodbenih klavzulah Evropske unije) ali da je na voljo vaše soglasje za prenos podatkov. Pri nas lahko dobite pregled prejemnikov v tretjih državah in kopijo posebej dogovorjenih predpisov za zagotavljanje ustrezne ravni varstva podatkov. V ta namen uporabite podatke iz poglavja 11.9.

12. ODGOVORNOST

12.1 Prodajalec je dolžan dobaviti blago v skladu s pogodbo.

12.2 V zvezi s kupci, ki so podjetniki, prodajalec odgovarja za napake Blaga pod pogoji iz 556. člena in naslednjih členov civilnega zakonika.

12.3 V razmerju do kupcev, ki so Potrošniki ali Podjetniki na pravicah potrošnikov, Prodajalec odgovarja za neskladnost Blaga s Pogodbo po načelih, določenih v 5.a poglavju Zakona o pravicah potrošnikov.

12.4 V primeru neskladnosti Blaga s Pogodbo ima Potrošnik ali Podjetnik na potrošniških pravicah do Prodajalca zahtevek, da zagotovi skladnost Blaga s Pogodbo s popravilom ali zamenjavo Blaga z novim. Prodajalec lahko opravi zamenjavo, kadar potrošnik ali podjetnik s pravicami potrošnika zahteva popravilo, ali opravi popravilo, kadar potrošnik ali podjetnik s pravicami potrošnika zahteva zamenjavo, ali zavrne uskladitev Blaga s Pogodbo, če uskladitev Blaga s Pogodbo na način, ki ga je izbral potrošnik ali podjetnik s pravicami potrošnika, ni mogoča ali bi prodajalcu povzročila previsoke stroške.

12.5 Prodajalec popravi ali zamenja Blago v razumnem roku od trenutka, ko je bil s strani Potrošnika ali Podjetnika s potrošniškimi pravicami obveščen o neskladnosti s Pogodbo, in brez nerazumnih nevšečnosti za Potrošnika ali Podjetnika s potrošniškimi pravicami, ob upoštevanju posebne narave Blaga in namena, za katerega je bilo Blago kupljeno. Stroške popravila ali zamenjave, vključno zlasti s stroški poštnine, prevoza, dela in materiala, krije prodajalec.

12.6 Potrošnik mora dati Blago, ki je predmet popravila ali zamenjave, na voljo trgovcu. Prodajalec prevzame Blago od potrošnika na njegove stroške.

12.7 Potrošnik ali podjetnik na pravicah potrošnika lahko zahteva znižanje cene ali odstopi od pogodbe, če

12.7.1 Prodajalec je zavrnil uskladitev Blaga s Pogodbo v primeru, ko popravilo in zamenjava ne bi bila mogoča ali bi zahtevala prevelike stroške za Prodajalca,

12.7.2. Prodajalec ni uskladil Blaga s Pogodbo v razumnem roku ali bi uskladitev s Pogodbo pomenila pretirane nevšečnosti za Potrošnika ali Podjetnika na pravice Potrošnika,

12.7.3. Prodajalec ni prevzel Blaga, ki ga je dal na voljo Potrošniku ali Podjetniku na pravice Potrošnika,

12.7.4. je bilo Blago nameščeno, preden se je pokazala neskladnost Blaga s Pogodbo, in Prodajalec ni razstavil Blaga ali ga je razstavil, vendar ga po popravilu ali zamenjavi ni ponovno namestil, ali pa teh dejavnosti ni opravil na svoje stroške,

12.7.5. neskladnost Blaga s Pogodbo se nadaljuje, čeprav je Prodajalec poskušal uskladiti Blago s Pogodbo,

12.7.6. neskladnost Blaga s Pogodbo je tako velika, da upravičuje takojšnje znižanje cene ali odstop od Pogodbe brez možnosti popravila ali zamenjave Blaga,

12.7.7. je iz prodajalčeve izjave ali okoliščin razvidno, da prodajalec ne bo zagotovil skladnosti Blaga s Pogodbo v razumnem roku ali brez nepotrebnih nevšečnosti za potrošnika ali trgovca s pravicami potrošnika.

12.8 Potrošnik ali Podjetnik s pravicami potrošnika lahko odstopi od Pogodbe, če je neskladnost Blaga s Pogodbo bistvena. Šteje se, da je neskladnost Blaga s Pogodbo bistvena.

12.9 MZ-trgovina ne odgovarja za pravilnost oziroma nepravilnost izpolnjevanja pogodb, ki jih sklenejo Prodajalci in Kupci preko Spletne trgovine, razen kadar je Prodajalec MZ-trgovina.

12.10. MZ-STORE zlasti ne odgovarja za kakovost, zakonitost in varnost Blaga, ki ga ponujajo Prodajalci (razen MZ-STORE).

12.11. MZ-STORE ne odgovarja za nezmožnost ali ovire pri uporabi Spletne trgovine iz razlogov, ki jih je mogoče pripisati Kupcu, zlasti za izgubo ali posedovanje gesla s strani tretjih oseb (ne glede na način). Vendar pa je družba MZ-STORE odgovorna, če je do izgube ali posedovanja Strankinega Gesla s strani tretjih oseb prišlo iz razlogov, ki jih je mogoče pripisati družbi MZ-STORE ali za katere je družba MZ-STORE odgovorna.

12.12 MZ-STORE ne odgovarja za škodo, povzročeno z dejanji ali opustitvami strank, zlasti za njihovo uporabo spletne trgovine na način, ki ni v skladu z veljavnimi zakoni ali Pravilnikom.

13. KONČNE DOLOČBE

13.1 Ti Splošni pogoji veljajo od dneva objave na spletnem mestu Spletne trgovine in nadomeščajo prej veljavne Pravilnike Spletne trgovine.

13.2 Pravila in predpisi se lahko spremenijo zaradi pomembnih razlogov, za katere se štejejo zlasti naslednji:

13.2.1. pomembna sprememba obsega poslovanja, ki ga izvaja MZ-trgovina;

13.2.2. sprememba podatkov o naslovu;

13.2.3. sprememba podjetja (imena) družbe MZ-STORE;

13.2.4. spremembo pravne oblike poslovanja, ki ga izvaja družba MZ-STORE;

13.2.5. tehnične spremembe v zvezi z delovanjem spletne trgovine;

13.2.6. sprememba načina plačila;

13.2.7. sprememba načina dostave;

13.2.8. sprememba veljavne zakonodaje.

13.3 .V primeru sklepanja pogodb trajne narave na podlagi teh splošnih pogojev (npr. zagotavljanje elektronske storitve - strankinega računa) spremenjeni splošni pogoji zavezujejo stranko, če so izpolnjene zahteve iz členov 384 in 384[1] civilnega zakonika, tj. če je bila stranka pravilno obveščena o spremembah in če v 14 koledarskih dneh od datuma obvestila ni odpovedala pogodbe. Če sprememba splošnih pogojev povzroči uvedbo novih pristojbin ali zvišanje obstoječih pristojbin, ima stranka pravico odstopiti od pogodbe.

13.4 Če se na podlagi teh Splošnih pogojev sklenejo pogodbe, ki niso trajne pogodbe (npr. Prodajna pogodba), spremembe Splošnih pogojev v ničemer ne vplivajo na pravice, ki jih je stranka pridobila pred začetkom veljavnosti sprememb Splošnih pogojev; zlasti spremembe Splošnih pogojev ne vplivajo na že oddana ali oddana naročila in sklenjene, izvršene ali izvršene Prodajne pogodbe.

13.5 Če se posamezna določba Splošnih pogojev šteje za neveljavno ali neučinkovito, neveljavnost ali neučinkovitost te določbe ne vpliva na veljavnost ali učinkovitost preostalih določb Splošnih pogojev. Družba MZ-STORE si bo prizadevala nadomestiti neveljavno ali neučinkovito določbo z novo določbo, ki ni pravno pomanjkljiva.

13.6 Pogodbo ureja poljsko pravo, V primeru potrošnika se izbira prava uporablja le v obsegu, ki ne vpliva na varstvo, zagotovljeno potrošniku na podlagi določb, veljavnih v kraju njegovega stalnega prebivališča, ki jih s pogodbo ni mogoče izključiti (načelo prednosti ugodnih določb).

13.7 Za vse spore, ki izhajajo iz teh splošnih pogojev, se uporablja pravo, ki se uporablja v kraju stalnega prebivališča potrošnika. Za vse druge spore se uporabljajo splošne določbe. Za reševanje sporov, ki izhajajo iz teh Splošnih pogojev, prodajnih pogodb in pogodb o opravljanju storitev po elektronski poti, je pristojno stvarno in krajevno pristojno splošno sodišče. To ne posega v pravico do izbire drugega sodišča, ki bi bilo krajevno pristojno v skladu z zakonskimi določbami.