POGOSTA VPRAŠANJA
PREVAJANJE
KAKO LAHKO DOSTAVIM NAROČILO
? Naročila pošiljajo kurirske službe DHL, Inpost in FedEx, paketi InPost in poljska pošta, ki sodeluje z nacionalnimi poštnimi operaterji v posameznih državah.Število in blagovna znamka navedenih prevoznikov, med katerimi lahko izbirate, sta odvisna od namembnega kraja pošiljke in od izbire skladišča, iz katerega bo pošiljka odposlana. Podrobno ponudbo za pošiljanje po posameznih državah lahko najdete TUKAJ.
KAKŠEN JE ČAS ZA IZPOLNITEV NAROČILA?
Izpolnitev naročila vključuje naslednje postopke:Čas izpolnitve naročila je odvisen od razpoložljivosti določenega blaga, izbire načina dostave in prejema plačila.
Izdelke začnemo pakirati takoj po potrditvi plačila, zato upoštevajte, da prej ko bodo sredstva nakazana na naš račun, prej bo paket predan prevozniku - in tako prej dostavljen na navedeni naslov).
Nato v primeru, daso vsi naročeni izdelki na zalogi, blago odpošljemo v 24 urah od oddaje naročila.V primeru naročil, oddanih ob koncu tedna ali v ponedeljek, blago odpošljemo v 48 urah.
ALI JE MOŽNO SPREMEMBITI ČAS DOSTAVE
? Če želite stopiti v stik skurirjem
, to storite neposredno tako, da pokličete službo za stranke zadevnega kurirskega podjetja. Kurirji družb DHL in Inpost včasih stopijo v stik z naslovnikom po telefonu, če ta ni doma. Če se odločite za dostavo naročila prek družbe Paczkomaty InPost, ga lahko prevzamete kadar koli na dan.KAKO LAHKO PREVZEMEM POŠILJKO, ČE KURSIRJA NI DOMA
? V takem primeru lahko (vendar ni dolžan) kurir stranko kontaktira po telefonu in se dogovori za prevzem pošiljke ob drugem času ali na drugem kraju. Če kurir ne more priti v stik s stranko, ji pusti obvestilo z nasvetom. Če želite stopiti v stik s kurirjem, to storite neposredno - pokličite službo za stranke zadevnega kurirskega podjetja.koliko znašajo stroški pošiljanja
? Stroški pošiljanja so odvisni od skupnega zneska naročila, njegove skupne teže in skladišča, iz katerega bo naročilo poslano. Če želite izvedeti natančne stroške pošiljanja v vašo državo, obiščite TUKAJ.ALI JE MOŽNO PREVERITI VSEBINO POŠILJKE PRED PLAČILOM KURIERJA
? Vsebino pošiljke lahko preverite šele, ko ste plačali znesek nakupa in prejeli potrdilo o prejemu pošiljke. V primeru kakršnih koli neskladij glede vsebine pošiljke bo kurir sestavil zapisnik o poškodbah, ki je podlaga za kasnejši zahtevek.Kaj naj storim, če je bila moja pošiljka poškodovana
? Če paket kaže znake poškodovanja (poškodovan trak ali embalaža), ga ne smete sprejeti. O tem nas morate obvestiti, mi pa vam bomo v najkrajšem možnem času poslali drugo pošiljko.KDAJ UGOTAVLJAM, KDAJ PREJEMEMO POŠILJKO?
Rok dostave za predplačila se šteje od trenutka, ko je plačilo nakazano na naš račun, oziroma ko od obdelovalca plačila prejmemo informacijo, da je bilo vaše plačilo obdelano. V primeru plačila po povzetju pa od datuma naše potrditve prejema naročila. Trenutno stanje naročila lahko preverite tako, da se prijavite v svoj račun, in sicer v plošči za stranke.Poleg tega - v primeru dostave po kurirski službi - na e-poštni naslov, ki ste ga navedli ob registraciji, pošljemo sporočila s trenutnim stanjem naročila, številko za sledenje in predvidenim datumom dostave (ki se lahko spremeni). Trenutno stanje dostave pošiljke lahko preverite na spletni strani izbranega prevoznika z uporabo zgoraj navedene številke za sledenje. Lahko pa se po telefonu obrnete na oddelek za pomoč strankam prevoznika (v tem primeru morate imeti pri sebi tudi številko za sledenje).
ALI SE POŠILJKA LAHKO POŠLJE NA DRUGI NASLOV, KI JIH JE BIL OZNAČEN PRI REGISTRACIJI
? Ko oddate naročilo, sistem samodejno naloži podatke o naslovu, ki ste jihnavedli
pri registraciji in na katerega bo poslana pošiljka. Če želite naročilo prejeti na drug naslov, morate ob oddaji naročila vnesti nov naslov za dostavo.KAKŠEN DOKUMENT BOM DOBIL S POŠILJKOM
? Vsakemu poslanemu izdelkupriložimo
potrdilo o nakupu, ki je dokazilo o nakupu. Namesto potrdila lahko izdamo tudi račun DDV. Poleg tega vsaki pošiljki priložimo zahvalno pismo za nakup v naši trgovini, ki vsebuje ime zaposlenega, ki je za vas izdelke zapakiral. Z navedbo te osebe se lahko postopek razjasnjevanja morebitnih sporov močno izboljša.KJE MORAM UGOTAVITI, V KATEREM STADIJU JE MOJE NAROČILO
? Trenutno stanje svojega naročila lahko preverite tako, da se prijavite v svoj račun na panelu za stranke. Z našo službo za pomoč strankam se lahko obrnete tudi po telefonu.Ali za pošiljke, ki jih pošiljamo v države EU, ne velja carinsko preverjanje
V primeru blaga, naročenega iz tretjih držav (iz držav zunaj Evropske unije), mora stranka kot uvoznik blaga opraviti vse carinske formalnosti za prejem pošiljke. Prav tako mora preveriti, ali je zadevno blago dovoljeno za prodajo v državi, v kateri bo opravljena dostava. Informacije v zvezi s tem lahko pridobi pri lokalnih upravnih organih ali carinskih uradih. V primeru neizpolnitve te obveznosti ne odgovarjamo za neizvedeno dobavo kupcu. Prav tako nismo odgovorni za morebitne težave pri carinjenju, ki podaljšajo čas dostave pošiljke.
Upoštevajte tudi, da pri naročilu blaga v državo, za katero je potrebna carina, ne krijemo stroškov morebitnih carinskih pristojbin. Za njihovo plačilo je odgovoren kupec.
?
Za pošiljke, ki jih pošiljamo v države EU, ne velja carinsko preverjanje. Vsaka pošiljka, ki jo pošiljamo na Norveško, v ZDA ali kamor koli drugam zunaj EU, vsebuje potrebne dokumente za carinjenje. Čas, potreben za to, se razlikuje od države do države (odvisno od posebnosti in trenutnih okoliščin zadevnega carinskega urada) in je lahko daljši.V primeru blaga, naročenega iz tretjih držav (iz držav zunaj Evropske unije), mora stranka kot uvoznik blaga opraviti vse carinske formalnosti za prejem pošiljke. Prav tako mora preveriti, ali je zadevno blago dovoljeno za prodajo v državi, v kateri bo opravljena dostava. Informacije v zvezi s tem lahko pridobi pri lokalnih upravnih organih ali carinskih uradih. V primeru neizpolnitve te obveznosti ne odgovarjamo za neizvedeno dobavo kupcu. Prav tako nismo odgovorni za morebitne težave pri carinjenju, ki podaljšajo čas dostave pošiljke.
Upoštevajte tudi, da pri naročilu blaga v državo, za katero je potrebna carina, ne krijemo stroškov morebitnih carinskih pristojbin. Za njihovo plačilo je odgovoren kupec.
KAJ STORITI, ČE MOJA POŠILJKA NI CARINJENA IN JE VRNJENA POŠILJATELJU?
Najpogostejši razlogi, zakaj pošiljka ni carinjena in poslana nazaj pošiljatelju, so:Če blago iz nekega razloga ni carinjeno in poslano nazaj k nam, morate vedeti, da se bo vračilo kupcu zmanjšalo za stroške skladiščenja blaga na meji in pošiljanja nazaj k nam, ki jih bomo morali plačati. Ti stroški znašajo od 6- do 10-kratnik stroškov poštnine.
KAKO V PRIMERU, ČE SE MOJA POŠTA IZ
GUBI? Če se pošiljka med prevozom izgubi, vam bomo poslali drugo pošiljko z enakim naročilom. Vendar upoštevajte, da če pošiljko pošljemo znova in medtem prejmete izgubljeno pošiljko, ste nam jo dolžni vrniti. Stroške vrnitve pošiljke krijemo mi. Izgubljeno pošiljko lahko tudi obdržite, vendar le, če ste jo plačali - saj ste na koncu prejeli dve enaki pošiljki.PLAČILA
KAKO LAHKO PLAČAM NAČRTOVANJE?
Nakup lahko plačate na več načinov:ZAKAJ JE MOJE NAROČILO ODPOVEDANO?
To se zgodi, če so od oddaje naročila minili 3 dnevi in še vedno nismo prejeli plačila za blago in njegovo odpremo - gre za avtomatiziran postopek, kar pomeni, da bo nepravočasno plačilo (v največ 3 dneh) zagotovo pomenilo preklic naročila, zato časa za plačilo nikakor ni mogoče podaljšati.Drugi razlogi za takšno situacijo so: izdajatelj kartice ali kupčeva banka zavrne plačilo; ob plačilu na kartici ali kupčevem računu ni dovolj sredstev. Če pride do katerega koli od teh dveh dogodkov, se obrnite neposredno na svojo banko.
Ali lahko prejmem račun DDV za blago, ki sem ga kupil sam?
Seveda je to mogoče. Za vsako blago, ki ga prodamo, lahko izdamo račun DDV. To nam sporočite v komentarju svojega naročila. Zahtevani podatki so:Kaj storiti, da spremenite podatke na računu, ki sem ga prejel z napakami
? Napačno izdan račun nam morate poslati nazaj s pravilnimi podatki.Takoj vam bomo poslali popravljen račun.
ALI SO CENE IZDELKOV NA SPLETNI STRANI AKTUALNE IN KONČNE
? Informacije na spletni strani MZ Store, tako o razpoložljivosti izdelkov kot o cenah, se dnevno posodabljajo.
Vendar so v skladu z veljavno zakonodajo izdelki, predstavljeni na spletni strani, le njihova PREDSTAVITEV in pomenijo le povabilo k oddaji ponudbe za nakup. Pridržujemo si pravico do spremembe cene, navedene na spletnem mestu. ODDAJANJE NAROČIL
izvirni račun ali račun DDV, izpolnjen obrazec za vračilo reklamacijo, ki mora vsebovati vsaj naslednje podatke: oznako in številko naročila kupca , predmet reklamacije in okoliščine, ki utemeljujejo reklamacijo.
KAJ MORAM POČETI, ČE SMO NAPAKO NAROČILI IZDELEK, KI GA NE ŽELIM?
Če ste po naključju oddali naročilo, ki ga ne želite prejeti, se čim prej obrnite na našo službo za pomoč strankam na: bok@mz-store.si ali po telefonu 501 537 027.
KAKO V TRGOVINI MZ VIDIM ALI ZMERIM IZDELEK?
Naredili smo vse, kar je v naši moči, da so izdelki, ki jih prodajamo, predstavljeni kar se da natančno. Poleg tega blago podrobno opišemo in zagotovimo tabele velikosti (če je to potrebno).Če ima kupec kakršne koli dvome ali vprašanja, se lahko vedno obrne na našo službo za pomoč strankam na: bok@mz-store.si ali po telefonu 501 537 027.
LAHKO IZDELEK ZAMENJAM ZA DRUGO VELIKOST?
Seveda, takoj ko ugotovite, da je velikost napačna, ga lahko zamenjate za drugo. Izdelek boste morali vrniti skupaj z računom in izpolnjenim obrazcem za vračilo.To seveda velja za oblačila
. KAJ MORAM PRIDOBITI K IZDELKU, KI GA ŽELITE VRNITI V TRGOVINO MZ
? Vsakemu izdelku, ki ga želite zamenjati, vrniti ali reklamirati, morate priložiti:. KAJ MORAM POČETI, KI JAM JE PRIDELAN IZDELEK, KI JAM JE IZDELEK NEVAREN?
V primeru, da odkrijete napako, nam morate vrniti pomanjkljivo blago in podatiKAKO PODATI PRITOŽBE?
Vse pritožbe v zvezi z kupljenimi izdelki je treba vložiti pisno na naslov našega sedeža ali po elektronski pošti na naslednji naslov:bok@mz-store.si.